zondag 25 maart 2012

Wie ben ik?

Onderstaande stellingen heb ik voor mezelf beantwoord, om mij een beetje beter te leren kennen:)

Zoet/hartig
Roze/blauw
Kat/hond
Pizza/pasta
Parijs/Londen
Vliegtuig/auto
Shoppen/musea bekijken
Stedentrip/strandvakantie
Schrijven/smssen
Regels/geen regels
Sport/geen sport
Bankhangen/uitgaan
Werken/ huismoeder
Boterham met pindakaas en hagelslag/boterham met kaas
Appartement in de stad/landhuis op het platteland
Kleur/zwart-wit
Zara/H&M
Op jezelf wonen/thuis wonen
Reality soap/GTST
RTL 4/Animal Planet


Dingen die je nog niet over mij wist:
- Ik kan uren Animal Planet en National Geographic kijken
- Ik heb 2 verschillende duimen
- Ik speel af en toe nog de Sims 3 (huisdieren). (Best gĂȘnant)
- Ik wil echt heeeeel graag een hondje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten