dinsdag 27 maart 2012

Vrijdag avond

Het is vrijdag avond. Ik sta in de kroeg, beetje aangeschoten, redelijke spaghetti benen, een glas bier in elke hand.....Kortom het is gezellig en ik vermaak me prima! Terwijl ik een dansje waag op de overvolle dansvloer, voel ik iets trillen in mijn broekzak. Ik stop de ene plastic beker (super handig!!) in mijn mond en vis de telefoon uit mijn zak. Een smsje van een vriendin, die graag anoniem wil blijven:




He schatje, ik heb ook zin in je!
Ik wil je nu? waar ben je? Ik kom 
je halen en laat je alle hoeken
van de kamer zien... schiet op!


Euhhhh....dat was dus niet voor mij bedoeld.... hahahaha ik begin kei hard te lachen en sms het volgende terug: 


He vuile slet! Ik vind het een zeer
aantrekkelijk aanbod, maar ik
sta net lekker te dansen. 
volgende keer beter! xxx


Vervolgens zie ik mijn vriendin met een tomaat als hoofd zich door de menigte naar me toe wurmen.
Em, dit blijft tussen ons, je stond onder hem in mijn telefoonlijst!!!! heb de verkeerde geselecteerd...


Herkenbaar?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten